Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013

Assalamualaikum,

Saya ingin mengambil kesempatan pada hari yang mulia ini untuk memohon ampun dan maaf diatas segala kesilapan saya sehingga ke detik ini. Saya ini hanyalah seorang manusia biasa yang tidak akan sesekali terlepas melakukan kesilapan. 
Dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pembaca blog Pondok Ajip. Sokongan anda adalah pendorong kepada saya untuk terus menulis.

Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 2013. Maaf Zahir dan Batin.

I'm taking the opportunity on this special day for Muslim, to ask for forgiveness for my wrong doings. I'm just a human after all, not free from making mistake.
Thank you for all who stopped by this humble blog. Your support will keep me driven to continue writing.

Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 2013. Maaf Zahir dan Batin.

Comments